Máte problémy s objednávkou?

Ako môžem zrušiť, alebo zmeniť svoju objednávku?

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Obráťte sa na náš zákaznícky servis! Pokiaľ Vaša objednávka nebola ešte spracovaná, môžeme ju ľahko zmeniť poprípade zrušiť.

Upozorňujeme, že zrušenie jednotlivých položiek môže viesť k následovnej platbe za dopravu (v prípade že minimálna hodnota objednávky klesne pod danú hranicu).

Aby sme mohli Vaše zmeny rýchlo uplatniť, žiadame Vás zadať v správe následovné informácie:

  • krstné meno a priezvisko
  • číslo objednávky
  • požadované zmeny - v prípade dodatočnej objednávky (kód výrobku, počet, veľkosť, farbu..atď.)

V prípade zrušenia objednávky po úspešnej platbe, informujte nás o forme platobnej prepravy (spätný prevod na bankové konto alebo PayPal, darčeková poukážka). Pri platbe vopred, alebo v hotovosti uveďte potrebné informácie ako IBAN a BIC.

Môžem zmeniť formu platby po odoslaní objednávky?

Spôsob platby žiaľ nemožno zmeniť v zákazníckom priestore. Obrátte sa prosím priamo na náš zákaznícky servis.

Ak ste si zvolili platbu vopred, môžeme ju zmeniť na platbu prostredníctvom PayPal, alebo na platbu na dobierku. Platba kreditnou kartou je možná len v prípade, že údaje o požadovanej kreditnej karte, boli zadané už v zákazníckom priestore. Z dôvodu ochrany osobných údajov Vás žiadame tieto informácie zadať osobne!

Pri zmene na platbu prostredníctvom PayPal Vás žiadame prejsť na Váš osobný účet na stránkach PayPal:

Zadajte internetovú stránku: https://www.paypal.com a kliknite na " previesť peniaze priateľom a rodine". Potom uvedte Vašu emilovú adresu a zadajte v referenčnom políčku číslo Vašej objednávky. Na záver zadajte výšku fakturovanej sumy a kliknite na tlačidlo pokračovať/ďalej

Ako môžem zmeniť adresu dodania?

Adresa dodania ako aj ďalšie kontaktné informácie môžu byť jednoducho zmenené priamo v zákazníckej oblasti. V prípade otázok skontaktujte náš zákaznícky servis.

V prípade, že Váš balíček je už na ceste, nemôžeme Vám garantovať požadované zmeny. 

Kde je môj balík?

V časti "Moje objednávky" nájdete súhrn vašich nedávnych objednávok. Takto máte možnosť sledovať stav svojich objednávok, ako aj zobraziť si presné údaje o vykonaných objednávkach.

Akonáhle Vaša objednávka opustí náš sklad, zašleme Vám e-mailovú správu s potvrdením o odoslaní Vašej zásielky. V správe bude zadaný predpokladaný termin doručenia ako aj sledovacie číslo zásielky.

Prečo mi nebolo zaslané potvrdenie o objednávke?

Prečo mi nebolo zaslané potvrdenie o objednávke?

Je možné, že naše e-maily zachytil Váš filter nevyžiadaných správ. Pozrite sa do priečinka SPAM.

Ak Vám nebol zaslaný email po uzavretí Vašej objednávky, prosím, uistite sa o uzavretí objednávky, poprípade o zadaní správnej e-mailovej adresy.

V tomto prípade obráťte sa na naše poradenské centrum. Radi Vám pomôžeme.

Poškodená zásielka pri doručení. Čo robiť?

V prípade, že doručená zásielka je poškodená, preberte ju len pod podmienkou o potvrdení o škode. Ak škoda nemôže byť potvrdená kuriérom, alebo dannou službou, balík nepreberajte!

Zistili ste, že objednávka je poškodená, až po jej otvorení?  V tomto prípade Vás požiadame skontrolovať poškodený tovar a zdokumentovať rozsah škody. Zašlite nám nielen fotky poškodených výrobkov, ale aj fotky z vonkajšej strany balíka!  Tieto informácie zašlite potom bezodkladne na naše poradenské centrum. 

Zásielka nebola doručená. Čo robiť?

Doručili sme Vám nesprávny produkt?

Chýba Vám v balíčku objednaná položka??

V tomto prípade sa zrejme jedná o čiastočnú zásielku. Presné informácie sú uvedené priamo na faktúre.

Ak na faktúre chýbajú dodatočné informácie a fakturovaná suma obsahuje všetky objednané položky - v tomto príde sa chceme ospravedlniť za našu chybu! Prosíme Vás o bezodkladné oznámenie.

Neboli ste doma pri dovoze Vašej objednávky?

V tomto prípade existuje niekoľko možností: doručenie zopakujeme, alebo dostanete oznámenie, že balíček bol uložený na najbližšej pošte. Pozrite si v tomto prípade sledovacie číslo zásielky. Takto rýchlo zistíte, kde sa Vaša zásielka aktuálne nachádza.

Využite možnosť zadania odlišnej doručovacej adresy a nechajte si doručiť Váš balík napríklad aj priamo do práce.