Vrátenie tovaru a peňazí

Aký tovar môže byť vrátený?

Ak vás naše produkty nepresvedčili, môžete ich vrátiť v pôvodnom stave. Dobre ich zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodili.

V prípade doručenia poškodeného produktu nás, prosím, kontaktujte.

Tu nájdete ďalšie právne informácie k téme odstúpenie/odvolanie.

Ako vyzerá vrátenie tovaru v krajine: Slovensko?

Ak chcete vrátiť tovar, musíte prejsť k detailom objednávky. Tam môžete vybrať funkciu "Vrátiť položku". Potom vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť a dôvod vrátenia. Položky môžete vrátiť do 30 dní.

Štítok na vrátenie tovaru potom dostanete jednoducho e-mailom. Bude obsahovať všetky dôležité informácie o tom, ako vrátiť balík. Týmto spôsobom bude pre Vás vrátenie tovaru bez poplatku.

Keď nám vraciate produkty, vezmite na vedomie:

  • Uchovajte si doklad o vrátení tovaru, kým nedostanete peniaze naspäť alebo náhradu tovaru.
  • Vrátené produkty budú spracované do 5 pracovných dní (okrem sobôt) od prijatia.
  • Tovar musíte zabaliť s primeranou starostlivosťou, aby sa produkty pri preprave nepoškodili.
  • Pri vrátení elektronických zariadení by sa mali vrátiť v pôvodnom obale, aby sa predišlo ich poškodeniu počas prepravy.
  • Pri tovare, ktorý nám musí byť poslaný naspäť so špedíciou, nebudú hradené náklady na prepravu.
  • Vrátenie tovaru spracujeme čo najskôr. Poznámka: vrátené produkty sa kontrolujú a spracúvajú v Rakúsku.

Všetky ďalšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.

Ako získam späť svoje peniaze?

Suma vám bude vrátená prostredníctvom pôvodne zvoleného spôsobu platby. Na vašu žiadosť vám môžeme vygenerovať aj zľavový kód v hodnote stornovanej sumy.

Po spracovaní vráteného tovaru od nás dostanete potvrdenie e-mailom. Upozorňujeme, že tovar musíte vrátiť do 30 dní.

Ak máte akékoľvek otázky, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára.